loading...
یه وب توپ و باحال
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aryans-rap در تاریخ 1392/04/11 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

هستی سایتی هستم که اومدی گفتی ثبت نام کن منم کردم حالا تو هم بیا ثبت نام کن ممنون یه سر هم به ایمیل من بزن ادت کنم ممنون

این نظر توسط rozpet در تاریخ 1392/04/11 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

نمیخوام در به در پیچ و خم این جاده شم،واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم،یا یه موجود کم و خالی پر افاده شم،وایسا دنیا وایسا دنیا من میخوام پیاده شم.شکلک
وایسا دنیا از رضا صادقیشکلک
میدونی نظرم چیه؟ما الان سوار تاکسی دنیاییم و اون دنیا باید کرایمون رو پرداخت کنیم.خدا مهربونه نسیه هم قبول میکنهشکلکالان کل کارهای بد این دنیامون رو زده به حسابشکلکمسخرم نکنی ها!این عقیده ی منه دیگهشکلک
پاسخ : آفرین به تو عقیده ی خیلی زیبایی داریشکلک))


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من هستی مدیر این سایت هستم . خواهشا در این وب عضو بشین به کاربران فعال درجه میدم نظر یادتون نره این وب صرفا جهت خنده درست شده با عضویتتون سطح این سایت رو بالا ببرین و کمک کنین تا یه وب عالی درست کنیم........ممنون ازتون دوستون دارم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به سایت چیه؟؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 621